Sommar, sommar och sol..

..havet och vinden, en doft av kaprifol =) det är 1 juni idag. Juni!! helt sjukt.
Hilda Natilda vad det är stekande hett idag. Jag ligger ute och steker min blek feta hud och hoppas på att få en gnutta färg. Får se hur länge man står ut bara =)
Senare skall vi på föräldragrupp, dte är fruktansvärt tråkigt tycker jag =( Sen skall bobban spela match, det skall bli kul =) Dom har vunnit alla hittills och Bobban har hållt nollan alla matcher =) Hoppas på det idag med.

Igår var det sex and the city som gällde jag tyckte att det var lika bra som ettan. Dom som sätter kriterierna är det typ pensionärer som inte har någon humor?? Nae fyra solar som bobban brukar säga =)

Seee you, nu blir det stek =)

Kommentarer
Postat av: Bobbrish

A, å jag sitter på kontoret å ser hur fint väder det är, men får inte njuta av det:(

Idag ska vi krossa Team E =) Love

2010-06-01 @ 13:49:06
Postat av: caroline

ja nu är det fan bara dagar kvar. Man kan nästan ta på det nu. Jag vill bara trycka ut den =) så roligt att Jannie var inne. Jag vill också träffa den lilla igen. hur är det med dig och jumsken eller vad det var? kram

2010-06-03 @ 21:09:20
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0