monday morning

Sitter hos mamma och pappa nu en stund innan jobbet, jag funderar på om deras hund Hercules är hjärnskadad. Han stod precis och stirrade ner i en tom matskål, tror han att om han stirrar tillräckligt mycket så kommer maten tillbaka? En gång när han var hemma hos mig så satte han sig i ett hörn och stirra rätt in i väggen. Gobollen =)

Så jäkla skönt ute idag också, solen skiner och det känns som om våren är på väg, ja om man bortser från att det snöade igår morse haha. Jag längtar verkligen efter skinnjacka, converse och sedan till slut klänningar, shorts ja allt vad det heter =)

Jajaja nu skall jag fixa mig och sedan blir det jobb =)


Kommentarer
Postat av: S

Godmorgon! :)

2010-03-15 @ 11:55:41
URL: http://susannapettersson.blogg.se/
Postat av: Svärizzz

VA,SNÖADE.....?!?!?

2010-03-15 @ 13:05:00
Postat av: Anonym

Saknar dig, kom hem nuu=)

Pussar=)



niboR

2010-03-16 @ 15:22:04
Postat av: EN KÄRLEKSSAGA: UNGA FÖRÄLDRAR I VÄNTAN PÅ NUMMER TVÅ!

det känns lite mer normalt faktiskt =)

2010-03-16 @ 17:46:17
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0