sjukstugan i Branäs

Äntligen är vi här =) Eller inte idag vi kom ju faktiskt upp igår, på kvällen mös vi till det med tacos. Det är aldrig fel. Jag har blivit sjuk, ögonen kliar, jag hostar, toksnorar och småont i öronen. Jag vill banne mig inte åka på någon jäkla öroninflammation. Jag hade ju inte tänkt att åka skidor här på grund av magen men nu är jag verkligen bara inomhus =( Idag har jag gjort ett fotoalbum men jag skall komplettera det med lite text och klistermärken vid ett senare tillfälle. Kankse skall börja med scrapbooking =)

Lite luft har jag i alla fall fått idag, jag var med och lunchade i backen. Vädret är kass, det småregnade så man såg inte ens upp till toppen. Tyvärr har jag ingen kamera sladd med mig så bilder får ni senare =)

Kram på er så länge =)

Kommentarer
Postat av: virre

skickar bli-frisk kramar..

du har precis samma sak som jag haft sen i söndags.

2010-03-20 @ 13:17:20
URL: http://veda.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

jag hoppas du känner dig bättre snart så att du kan njuta av semestern..

2010-03-20 @ 14:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0