sleepless

ännu en halvt sömnlös natt. Inatt var det inte ryggen som spöka utan baken, vakna halv ett av (ursäkta uttrycket) världens ränneskita. Nice. det kändes även som om att jag skulle spy. Men imorse var jag fit for fight igen. Knasigt det där.

Vid lunch sedan kommer lillasyster hit för att luncha med mig, jag hade ingen lunchbag idag och hon hade tråkigt. =) haha

Idag är det även lång dag för min del vi skall ha kvällsöppet så jag slutar kl 21. Kul med jobb 10-21. jaja take it or leave it =P

Antar att vi inte hörs mer idag.

God förmiddag
God middag &
God natt

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jo, precis, det känns lite mycket med två veckor så här tidigt. Det betyder att jag skulle ha plussat i vecka 2, vilket är tekniskt omöjligt för jag skulle då inte vart gravid än. Dessutom vet jag att det inte kan vara så, då jag vet när jag hade ägglossning... Hoppas på att det inte är något fel, att vårt pyre bara växte lite segare, och att det inte betyder något negativt. Det kan ju vara så att den slutat växa i vecka 5, och alltså är död. Men ingen idé att spekulera egentligen, vi får se på nästa ultraljud.

2010-03-25 @ 13:02:45
URL: http://nataliesliv.blogg.se/
Postat av: Denize - Mamma till Emilia & Liten i magen

sv: Jo absolut, på hemtex hittade jag det! :D

2010-03-25 @ 18:27:49
URL: http://dempaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0