2 år, 2 paket cigg om dagen.

Jagvet inte vad jag skall säga, jag är mållös. Har ni läst artikeln på aftonbladet om Ardi 2 år från Indonesien??
Han fick testa en cigg vid 18 månaders ålder och har sedan dess vart beroende. Hnas sätt att hålla en cigg, hans halsbloss och hans sätt att kunna tända en cigg mot en cigg. Helt sjukt!!!!

Lokala myndigheter har erbjudit familjen en ny bil om de ser till att pojken slutar röka, men föräldrarna tvekar eftersom Ardi blir rasande om han inte får cigaretter.

Han är fullständigt beroende. Om han inte får cigaretter blir han arg och skriker och dunkar huvudet mot väggen. Han säger att han känner sig yr och mår dåligt, säger mamma Diana enligt Daily Mail.

Pappa Mohammed, 30, vill inte hålla med om att rökning skulle vara dåligt för sonen.
– Han ser rätt hälsosam ut tycker jag. Jag förstår inte problemet, säger han.

What?! Ta dom ifrån han bara säger jag! Han ser ut som en gammal tjock gubbe när han sitter utanför sitt hus. HEMSKT!! Man kan inte fatta att han bara är två år. Vill man inte sina barn det bästa? Det är inte en cigg i alla fall!

Kolla in klippet: http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article7201230.ab
Hade detta vart i sverige så hade dessa föräldrar inte fått ha kvar sitt barn.



Vad tycker ni om detta?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag har också sett det klippet och han borde tas ifrån från sina föräldrar. vem fan ger sig 18-månaders en cigg att testa från början??? Nått är ju verkligen fel.. kram

2010-05-29 @ 18:46:03
URL: http://ungfamilj.blogg.se/
Postat av: Robin

Det ser ju ut som min unge!!

Det är faktiskt ganska sjukt! Synd om barnet!!

2010-05-31 @ 10:32:28
Postat av: Julia ♥

det är hemskt!

2010-06-05 @ 11:51:22
URL: http://iamjustjulijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0