fortfarande hängig.

Idag har jag jobbat men bara till klockan fyra. Tur var väl det, mer än så hade jag inte orkat. Vi skall stänga vår butik i kållered så vi har utförsäljning och har fått massa reakläder från vår andra butik. Dessa skulle hängas upp, prismärkas mm. 30 kunder om dagen frågar varför vi skall stänga? Jadu vad brukar vara anledningen? Att det inte går så bra kanske? det är bara att bita ihop och le =)

Jag har snorat och nyst som bara attans idag. Jag tror att det är en liten blandning mellan allergi och förskylning. Mest förskylning. Det värsta är ju att man sover som en kratta när man mår såhär. Inatt vaknade jag av en blöt pöl i sängen. Vet inte om jag har tokdrägglat i brösthöjd eller om pattarna läcker. Jag märker ju inget på dagtid.

Nu har vi precis fått mat i magen, kamben, varma mackor och tomater. Till efterrätt blev det piggelin, inte en utan två haha =)
Nu är det kvällspromenad. =)
Nino mår förresten kanon nu igen sedan ett par dagar tillbaka. Nu äter han upp allt som läggs i skålen, han har aldrig ätit så bra som han äter nu. Skönt och se honom på fötter igen. Till och med bättre fötter =)

Kommentarer
Postat av: 19 år och gravid i vecka 37

Vart jobbar du någonstans :) butiks jobb verkar roligt, skulle mer än gärna byta jobb! :P men de blir självklart efter mammaledigheten!

2010-05-13 @ 23:27:02
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Rebecca

har ni utförsäljning nu? har ni något fint? kramkram

2010-05-14 @ 09:32:53
URL: http://ungfamilj.blogg.se/
Postat av: caroline

bebis mår bra. Jag har dåliga värden. MEn dom har koll har koll på mig. Kämpar på helt enkelt. Verkar som jag får komma hem på måndag i varje fall. Då ska jag fan inte resa mig från soffan/sängen =) kram

2010-05-15 @ 21:49:09
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0