fyndet

Jag glömde berätta för er att igår på ullared, hittade jag grymme fyndet. Jag var ute efter ett par mamma byxor, så jag lallade runt där på avdelningen. Och vad hänger inte där då? Jo ett enda par jeans kvar. i min storlek också. Vet ni vad det bästa av allt var? Prislappen!! 19:95:-
Får det vara så billigt?

Idag gick jag in på skopunkten och handlade lite sommarskor. Tog en storlek större utifall att man får vattenfyllda fötter. Man vet ju aldrig =)

Jag har handlat lite annat skoj som jag inte har visat er. Lägger in det här med =)



Kommentarer
Postat av: caroline

så fint du har shoppat carran. Jobbar du idag? kram

2010-05-03 @ 11:02:49
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0