i wanna shop, shop, shop!!

Åhh idag är jag jätte shoppingsugen. Kikat runt på nätet och hittat massa fin fint =) 2 par skor, ett par leggings, en bikini och en sjal. Jag vill ha NU!
Nästa vecka skall jag nog göra stan, då han man fått lön som brinner i händerna =)
ne, jag jobbade ganska mycket i april månad, så jag får lite extra, så jag tycker jag är värd att unna mig några saker i alla fall. En mascara står högst upp på listan.


Denna med röd hylsa tycker jag är den bästa. Man blir inte svart i hela fejjan när man tvättor bort. Mascaran lägger sig som ett "fodral" runt fransarna så man behöver baar fukta lite så kan man nästan dra bort skalet. svårt att förklara, måste upplevas =)


Kommentarer
Postat av: caroline

jag trodde jag testat alla mascaror. Men inte. Denna får det bli nästa gång. Vad roligt att du ska vara tärna.. du kommer vara jätte fin med din mage. MEn jag fattar hur du känner. Ut och leta klänning bara. kram

2010-05-16 @ 22:15:01
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: en kärlekssaga: unga föräldrar i väntan på nummer två!

precis, så tänker jag också! jag beräknar att jobba till sista juni=)kram!

2010-05-17 @ 11:50:23
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: Carolina 18år och gravid i vecka 35

Åh jag ÄLSKAR denna mascara, säger precis som dig det går inte att förklara den måste upplevas :)

2010-05-17 @ 19:01:56
URL: http://car0liiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0