onsdag, 23 grader varmt!

Wow, det är verkligen varmt ute idag. Doch har jag bara små små blå fläckar på himlen. Resten är moln. Så ingen sol tyvärr =(
Jag skall strax slänga på mig fixarkläder och rensa ogräs jippiiiiiie =) Gräset behöver egentligen klippas men det får r göra. Så bökigt att lyfta klipparen upp och ner för en trappa. Kanske att jag tar framsidan, vi får se hur lång tid ogtäset tar =P

Idag händer nog inte så mycket mer. Kankse att jag tar mig till mölndal och möter upp R efter jobbet. vi har lämnat in bilen på verkstaden idag. Airbag lampan lyser och det känns inte så bra. Den har gjort det ett tag nu, men nu fick vi äntligen tummen ur att lämna in den. Får se om hela skiten måste bytas eller bara en sladd kanske =)

tjing

Kommentarer
Postat av: R

Duktig du e som fixar i ditt trägårdsland=) Jävla skitbil! Hoppas att det inte är nått dyrt! Jag tar bort molnen åt dig så att du får lite sol på dig=)Love

2010-05-19 @ 13:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0