sjukstugan igen!

Igår var jag hos barnmorskan, allt var kanon med Berry. kollade hjärtslag och mätte magen, lite blodprover också. Mitt järnvärde hade gått ner så jag skall börja knapra piller. weho!
Efter det var jag en sväng med mor och när jag kom hem sov jag lite middag, eftetr det blev jag sjuk. vaknade vid tre av halsont jäääääääte snorig och illamående. Men det vara bara att bita ihop för vi skulle på föräldragrupp. Varför skall det alltid finnas sådana flanar som kan och vet allt? Jag läste si, jag hörde så. Jajaj skit bra för dig =)

Idag är förskylningen ännu värre, jag har asont i mitt ena bröst, halsen ömmar och näsan är helt tjock. Jag vill inte vara sjuk. Jag var sjuk när vi va i branäs, efter det blev R sjuk, förra veckan var R sjuk igen och nu är det jag. Fy fy.

Skall försöka sy en gardin idag, vi får se vad jag känner för. Sen har jag fått önskemål om magbild. Jag är inte så mycket för sådant. Vi har tagit en bild innan, det var i vecka 16 tror jag. jaja jag skall fixa en bild i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Järnvärdet går ner på nästan alla. Innan jag var gravid låg mitt värde på 137 och efter några veckor låg det på 100. Just det, de där pillrena gör att man blir jävligt hård i magen ;)

Flanar finns det överallt! Jag och Wilmer är också förkylda. Känns som att vi är sjuka jämt nuförtien.

Magbild är skoj tycker jag, dels för att man akn gå tillbaka senare och se hur man såg ut, det är nog skoj när man är gravid andra gången och se skillnaden. Nör jag tog bilder i typ v 25 tyckte jag att den var jättestor, så några veckor efter var det jättestor skillnad. Orkar du läsa hela denna kommentaren nu????? Nu har wilmer tröttnat på att vänta på mig. Kram

2010-05-12 @ 12:30:25
URL: http://ungfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0