tid tid tid

Helgerna försvinner alltid. Jag jobbar alltid och sen hittar vi oftast på något så det hinns inte med att blogga.
I fredags var vi ute och åt med ett par vänner. Lilla London blev det =) Deras gratinerade kungsflunda är det godaste =) På lördagen hade vi två gamla klasskompisar från gymnasiet hemma. Lite lustigt från vår klass så belv det tre par. Alla bblev tillsammans efter studenten.

Igår var det ju som sagt mors dag, det firades hemma hos mor min. Hon fick bio av mig så idag blir det Sex and the city 2 med Robin, svärmor, syster, mamma och jag. Mys mys.


Kommentarer
Postat av: Johanna

för nu blev jag inte alls nyfiken! Vilket par hade ni hemma hos er i från klassen? :)

2010-05-31 @ 15:53:27
URL: http://johannahome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0