B som i Benjamin

Ikväll kommer våra vänner från Malmö hit. Dom har med sig lille Hunter och skall sova över. Mys mys. Så dagen har jag hittills spenderat genom att städa. Snart skall vi åka och handla mat, så vi kan frossa ikväll =) Imorgon är det ett års kalas och Grease som gäller. Fullt upp med andra ord =)

Igår kväll satt jag och toksydde. Jag har sätt en kudde på någon internet sida. Där kostade kudden 700 spänn. Tok dyrt. Så jag sydde en egen. Jag har inget tålamod allting skall gå fort när jag syr, helst på fem minuter. Detta tog givetvis lite längre och var ganska pyssligt.
Resultatet blev i alla fall kanon.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det kommer jag ihåg. Du har alltid varit bra på att sy! :)

2010-10-15 @ 14:59:09
Postat av: Rebecca - mamma till en ettåring och gravid

Du är sjukt duktig!!!!

2010-10-15 @ 20:39:28
URL: http://ungfamilj.blogg.se/
Postat av: Caroline - Ellas mamma

ååå kan man beställa?? kram

2010-10-16 @ 23:21:08
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0