Ensam hemma

Idag är mannen första dagen på sitt nya arbete, hoppas att det går bra!! han skulle ringa vid lunch, men verkar ha missat det =) Nu skall jag snart kicka igång dagen. Vi (jag och Benjamin) har i alla fall varit ute på en timmes promenad med Nino och ätit frukost. Jag har även sjöngt lite skönsång för honom. han gillar när vi sjunger, speciellt blinka lilla stjärna. Han måste vara tondöv som tycker om vår sång. haha

I lördags var vi på kalas hos min morbror ute i deras stuga. Vi var åtta personer som vräkte i oss en 20 bitars smörgåstårta. Gamar? Ja! hehe. Igår åkte jag och benjamin och mötte upp, Veronika, Peter och Madde för en picnick vid tjolöholmslott. Tyvärr småregnade det så vi gick inte så långt. Vi var mest ute efter picnicken hehe =)

Nu gnäller lillskiten så jag får väl fimpa här =)
Kram


kalas =)


Picnick =)


Stefan o Brorsan


Peter cruisar


snygg





Kommentarer
Postat av: Natalie -gravid igen efter 14 mån och 1 missfall

SV: Vi får se. Jag har fortfarande inga bilder tagna på magen, inte ens för "eget bruk", vilket är tråkigt och jag ångrar att jag inte tagit mig för..

2010-10-05 @ 14:15:23
URL: http://nataliesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0