Kalasdags idag igen

Det var väldans vad alla fyller år nu =) Snart skall vi bege oss till mölndal för att fira farfar som fyller år. Benjamin är kalasfin med skjorta och hels köret =)
Dagen började med läkarbesök på bvc, jag har vart orlig för ljumskbråck på lilleman men hon tyckte inte att det var ngt spec. Jag skulle i alla fall höra av mig om det blev värre. Lillen väger nu 5220gram och är 59cm lång. För ngn vecka sedan var jag så dum att jag köpte två blöjpaket upp till 6 kilo. Han kommer inte hinna använda dom =(

Igår var jag hemma hos min vän Carro hon skulle slinga mitt hår. Hon lovade också att det inte skulle bli orange, det har det aldrig blivit innan sa hon. Visst. Mitt blev orange, så jag har idag lagt i ngn ljusbrun variant så det ser ok ut. Det var egentligen bara luggen som blev gul, resten var bra.

Igår kom våra vänner förbi och lånade oss en hoppgunga. Vi testade den redan på kvällen, Benjamin tyckte att det var jätte kul?? Nae jättekul vet jag inte, men han var nöjd. Nöjd att sitta där, snurra runt lite. han har blivit så stor. Jag har fått sortera ut lite kläder som inte passar längre och skjortan han har idag är strl 62. Pluttisen. Han är banne mig det finaste och bästa som finns. Tänk att blandningen av oss skulle bli så himla bra!!

 


Kommentarer
Postat av: rebecca

Oj vad han växer! Wilmer vägde nog 4,7 och var 56 cm när han var 7 veckor, tittade häromdagen! Men han är ju känd för att växa långsamt :P De kläderna ni inte vill ha får ni kasta eller ge till någon annan, men det är ju bra med ombyte eftersom han kräks ibland ;) Ha det gött

2010-10-20 @ 17:28:01
URL: http://ungfamilj.blogg.se/
Postat av: Jannie

Härligt o höra att prinsen mår bra!

Kramar från oss

2010-10-20 @ 17:41:40
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Caroline

Hahaa jag lovade inte att de inte skulle bli orange! :) jo okej,men det blev helt okej ändå,iaf efter du gjort om de själv:D kraaam

2010-10-27 @ 09:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0