Pirat apan

Igår försökte vi oss på Loppis. Det är loppis här i vallda typ varje helg. Det var verkligen inget att ha, gammal trökig skit. Men men nu har man prövat på det med. På kvällen åkte vi hem till lill farbror för att laga mat och mysa lite.

Idag sov vi alla till klockan elva, visst var vi vakna lite innan för lite mat men vi somnade alla om =) hihi.
Efter frukosten så röjde vi i våra skåp. Vi är riktigt effektiva just nu, slänger massa skit. Från köket blev det fem påsar att slänga. Jag älskar att spara på saker, jag är inte för att slänga. Därför är dte skönt när man tar ordentliga röj som nu. Speciellt när Robin är med, så slängs det mer. Jag har typ seperationsångest. Allt kan ju vara bra at ha, eller??

Vid halv tre ringde stor farbror och lillmoster och ville komma förbi på fika =) Kladdkaka med glass =) mumma.
farbror hade premiär hållning idag =) Äntligen tyckte Benjamin =)




Jag kan le också =)


Kommentarer
Postat av: rebecca

åh, mathias har också sån seperationsångest. "men den är bruna lerkrukan med röda rosetter på kan ju bvara bra att ha nån gång? vi kan ju lägga den i källaren ifall ifall?" typ :P

pussa på sinm supersöta son från mig!

2010-10-18 @ 17:30:50
URL: http://ungfamilj.blogg.se/
Postat av: Svärmor/Farmor

Världens gulligaste Pirat-apa... :o))

Söta dom är Benjamin och Farbror Daniel!

Det var på tiden att han fick ligga i stor-farbrors famn.... :o))

2010-10-18 @ 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0