Pysseltanten får snart fnattttttt

Ville först bara påpeka en anonym kommentar. Jag jobbade igår för att jag ville. R försöker självklart få tag på jobb, men dom växer inte på träd. Men det verkar som om bomben släpper redan ikväll =) Det gick jättebra att jobba igår. Det var faktiskt riktigt skönt att komma iväg lite. Bara va. Robin passade också på att fixa sig ledig så mormor och moster passade Benjamin. Självklart lekte han änglabarn och sov som en stock hela tiden. Han är verkligen så snäll. Igår kväll åt han vid halv tio, somnade vid halv 1, jag satt uppe till ett, pillade på datorn och kollade tv. Tänkte att han vaknar nog snart för mat men ikke så jag lade mig. Klockan sju imorse tyckte han att det var dags. Snälla snälla barn =) Man blir glad då =)

Idag har vi vart iväg på shopping en sväng. Robin köpte nya jeans och Benjamin fick en tröja plus "efter dop-kläder". Vi vill egentligen inte ha klänning på honom. Det är ju för tjejer men det var svårt att få tag på kostym. Vi hittade en sida som kunde special beställa men det är ju tråkigt om det inte passar då. Så det får helt enkel bli så att han får leka tjej i en timme. Efter det blir det skjorta, väst och byxor. Snyggot =)

Nu är Robin iväg och skall jobba på IFK matchen som bårbärare. Han har hjälpt till där innan. Jag skulle hjälpt min mamma och sytt kuddfodral till henne men hon hade dubbelbokat sig så det blir imorgon. Jag känner mig lite rastlös. Vad kan jag göra? Jag är sugen på att pyssla, sy eller nått...Jag aknsek ska ta och måla lite, det är jag faktiskt ganska bra på =)

Kommentarer
Postat av: Rebban

Ja, läste också anonym kommentar. Vafaaaaaaaaaaaaaaaaaan att folk ska bry sig. Avundsjuka brukar det kallas!

2010-10-25 @ 21:15:01
URL: http://ungfamilj.blogg.se/
Postat av: Caroline - Ellas mamma

hahah, det var jag som skrev kommentaren, det blev något knas för mig, jag hann inte skriva i mitt namn, sedan loggades jag ut från nätet så jag sket i att skriva igen.. men nu ser jag ju att det kom fram ändå.. som du ser är det en smile och du känner mig du vet hur jag menar, men jag står för vad jag tycker och jag tycker du borde vara hemma och lära känna benjamin innan du börjar arbeta och jag tycker att robin borde vara med aktiv för att hitta ett jobb. Vet också om att det är svårt att få tag i ett. Å till Rebban, jag vill vara hemma med Ella, så avundsjuk är jag inte.Att jag bryr mig är för att jag bryr mig om Carro. Kram på er

2010-10-26 @ 08:17:38
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Anonym

Fy för dumma kommentarer!

2010-10-26 @ 15:57:42
Postat av: anna

Hur kan man vara ledig från en evig ledighet?

2010-10-26 @ 17:12:17
Postat av: Soffan

R är ju alltid ledig, varför tar han då ledigt ifrån Benjamin när han kan göra det han skulle göra en annan dag. som du skrev innan.

2010-10-27 @ 13:40:12
Postat av: Jag svarar

Jag förstår inte varför ni tycker att det är så konstigt att R tog "ledigt". Är det så fel med lite egen tid? Han ville fiska med sin bror, och hans bror kan inte göra det när som helst. Vill ni aldrig vara själva??

2010-10-27 @ 22:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0