torsdags snack på en fredag!

Igår var Caroline här med sin lilla Ella på en fika, super mysigt. Precis när hon har åkt kommer vår hyresvärd hit och säger att han tänker köpa vår lägenhet och sälja vidare till oss för högre pris än grann lägenheten (som har mindre tomt) möjligtvis att han kan hyra ut till oss under en tid men det var ändå dåliga besked. Det dåliga vägdes dock upp med andra nyheter. R fick ett jobb och börjar redan på måndag. Så jäkla gött!! Äntligen!

Benjamin hade jätte ont i magen igår och somna inte förrens klockan halv elva han var vaken sedan halv fyra ungefär. 5 minuters naps efter maten men det  var allt. Sedan var det mycket gnäll. Jag höll på att däcka halv åtta typ. Jag äter inget konstigt. Jag dricker inte ens mjölk för att vara snäll!

Imorse var jag på jobbet en sväng dom hade avtackningspresent till oss. Ett fint plåtträd som man kan använda som upphängare av smycken, sjalar eller liknande =) tack tack. precis när jag hade packat in Benjamin i bilen så lägger han världens spya. Tack. Det var bara att gå in igen och byta om. Trollet.
R kommer snart hem, då skall det skrivas inköpslista för att sedan storhandla. jippie! not, men det är alltid gött med full kylskåp och skafferi!!

Ikväll tänker jag inte göra ett skit. Jag skall vila =)

Kommentarer
Postat av: Jannie

Grattis till Robin!

Ska han bli stor-fiskare eller?? ha ha ha

Hoppas Benjamins mage mår bättre idag.



Bilder på huset ligger uppe.Nöjd?? ha ha ha

Ha en mysig kväll! Kram kram

2010-10-01 @ 15:06:13
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0