1 Månad idag prinsen

Idag blir lillkorven 1 månad!! Jag tycker att det känns som om han har vart längre än så hos oss. Dagen firar vi med att städa, klippa gräs och kolla på Rs badminton match =) Jag har även röjt mina garderober. Massa skit som skall slängas, en del ska jag se om jag kan sälja på tradera eller nått. Dom är i fint skick knappt använda så det känns tråkigt att bara slänga.

Jag håller på och vela fram och tillbaka med mitt jäkla hår. Jag vill verkligen göra något åt det men jag kan inte bestämma vad.  Slinga? Klippa av en bit? Färga mörkt igen? Ja listan kan bli lång. Vi får se när jag får tummen ur. Jag har ringt svärmors frisör två ggr. En gång i juni då hade hon tid i september. Nu ringde jag igen då fanns första tid i November. Det får helt enkelt blir någon annan.

Benjamin har blivit väldigt kinkig på kvällarna/läggdags nu de tre senaste dagarna. Vi började med Sempers magdroppar och D-vitamindropparna i söndags så det känns som om de är dom som sabbat det. Man tycker så synd om de små, när de skriker och nästan ingen hjälper. Jo tutten, men han kan ju inte hänga i den hela tiden. Hålla hängpattar ;) Nae nu skall jag klä mig för dagen, det är det sista som är kvar att göra.


8 dagar gammal

Kommentarer
Postat av: Svärmor/Farmor

Åh, ni får ge farmors hjärtegryn en en-månaders-puss i efterskott! Hoppas ni haft en bra dag, saknar er! :o))

2010-09-30 @ 16:12:58
Postat av: Jannie

Finaste Benjamin!

Grattis i efterskott!

ha ha ha de har jag oxå! Klockrena.

Vad har prinsen för stl nu?

2010-09-30 @ 20:23:02
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0