Benjamin

Nu har han fått ett namn, Benjamin. Vår lilla skatt. Inatt var han världens snällaste. Vi lade oss vid elva, han vaknade vid två och små knorra lite i sin säng åt i typ 5 min sen somnade han om i vår säng till fyra för att äta igen. Efter det somnade han i sin säng igen. Jag fick väcka honom vid halv nio i morse för att ge honom lite mat. Jag är gentligen emot att väcka barnen när dom sover, men nu när han är så mini liten vaknar dom inte av hunger.

Dagen har gått åt till att röja på tomten. Ett träd hade vält av stormen förra veckan. Så det har sågats ner och även häcken på framsidan fick sig en ordentlig omgång =)

Ikväll skall R ut med två kompisar så han skall strax bege sig. Jag själv skall ta det lugnt och kolla runt på försäkringar. Vi har våra försäkringar lite här och var. Jag tänkteplacera om dom till ett och samma ställe. Så det skall spanas =)


Åhh förresten jag höll på att glömma. Jag har gått ner 8 av mina 11kg och i torsdags hade jag på mig mina vanliga jeans igen. Visserligen köpte jag dom när jag var gravid i vecka 15 eller nått. Så dom är strl större än vanligt. Men igår hade jag ett par som jag köpt för väldigt väldigt länge sedan. wehoooo =)




Kommentarer
Postat av: caroline

sötfisen.. han e så söt så det är inte klokt. Benjamin var fint, benji =) Hoppas på att få hälsa på snart, men jag fattar att det är mycket och många som vill vara hos den lilla hela tiden. Typ mormor? jag tänker inte kommentera att du kan ha dina gamla jeans. MONGO!!! puss och kram ring när du har tid och lust.

2010-09-05 @ 08:50:01
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Rebecca

Dina gamla jeans redan???? WTF!!!!!!!!!!!!!! Jaja, vissa är födda med silversked i mun ;)Han är otroligt fin Carro! Benjamin är jättefint namn på en jättefin skrutt!

2010-09-05 @ 10:17:20
Postat av: Jannie

Lilla kanelsnäckan!

Fint namn till fin kille!

JÄVLA roligt för dig att du kan ha dina jeans!!

Själv kan jag ha mina gamla tights.

Undra varför...

Puss o kram till söta familjen

2010-09-06 @ 20:05:29
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: mamma mindy

Så söt bebis nu har :)

2010-09-09 @ 13:41:05
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0