Besök hos Bvc

Igår blev det ett besök hos bvc vi skulle gentligen dit på måndag men hon fick ändra sitt schema så vi var där igår. Lilleman är nu 54 cm och väger 3780gram. 330g på en vecka =) Min kille det =)
Efter bvc åkte vi till kungsbacka, jag letade höststövlar, alla är ju jäkla damiga eller värsta stilettklacken på. Men jag hittade till slut ett par jätte fina. Eller jag och jag, R hittade dom åt mig. En luiten klack på så dom är lite finare stövlar. Inga hundskor!! Som alla andra blir tillslut ;) hehe

På kvällen kom syster och hennes man hit på fika. Jag hade hela bullfatet uppdukat. Allt hembakat såklart =) hihi.
Idag har vi vart modeller, eller inte vi, Benjamin har varit det. Först ett besök på mormors jobb, där åt vi frukost med tanterna efter det blev det ett besök hos farmor och även lite lunch med henne. På vägen hem stannade vi till på 421 högsbo, tog en sväng inne på cubus, dom har ju massa fint till de små. Benjamin fick två stycken bodys =) Vi passade även på att handla lite mat inför kvällen, då kommer nämnligen våra grannar hit på middag. Så det är vad jag skall roa mig med nu. Laga mat =)


Benjamin var lite grinig igår, varken R eller jag passade så vi lade honom hos Nino. Tror ni inte att han blir tyst? Jodå. När vi tog upp han blev han ledsen igen så vi lade ner honom igen och han blev tyst. Go´knäppis =)


Bild från i onsdags


Mostermys :)


Vi funderar på att köpa en digital systemkamera, det känns kul att kunna ta fina bilder på lilla Benjamin =) får se

Kommentarer
Postat av: Jannie

Tack vännen!

Kände mig iofs mest som någon ur

Biggest looser, men va fasiken...

Tack för messet förresten.Blev görglad!

Håll nu tummarna järnet!

O pussa på Benjamin från oss.KRAMAR

2010-09-20 @ 10:34:22
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Caroline - Ellas mamma

åå så söt bild på nino och benjamin. kram

2010-09-20 @ 12:16:04
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: QQ

Får jag ett moraliskt stöd idag?

2010-09-20 @ 19:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0