Dagarna går, vi består

Idag är det redan torsdag igen. Vaktmästaren har varot här i 1½ timme och installerat min nya tvättmaskin. Nu e jag glad =) Medans han var här sågade jag ner ett träd på tomten, det ligger nu ner styckat. Ska be R ta upp roten sen, så kan jag slänga grenarna i skogen =)

Igår var Mathias, Rebecca och deras Wilmer här. Gud vad stor han kändes nu, han är snart 11 månader. Men han kändes som en jätte i jämförelse med Benjamin. Hihi.

I Efter middag skall en gubbe från trygg hansa komma hit och snacka försäkringar. Han skall väl lura på mig något. R skall också vara med så han kanske stoppar nig från att gå med på något korkat =) hehe

Benjamin sköter sig som vanligt, han äter, sover, är vaken en liten stund, äter. Ja ni fattar =)
Imorgon skall R ha med sig Nino till jobbet för han skall vaccineras. Jag skall till Bvc och sen är jag fri. Inte att jag är fånge med Nino hemma, men det blir så många måsten. Måste ut med en gång på morgonen och måste ut på eftermiddagen. Visst är det skönt med promenad men skönare när man kan ta den för att man vill. Funderar på om jag kanske ska hälsa på jobbet, vi får se.

Killarna ligger på varsin sida av mig i soffan. Nino sover och Benjamin sprattlar och tittar runt =)
Kram på er =)

Kommentarer
Postat av: mamma mindy

Hoppas att du har en skön torsdag.Skönt att tvättmaskinen är installerad...

2010-09-09 @ 14:22:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jannie

Hallå going!

tack vi mår hur bra som helst!

Men hur mår NI??

Du kan väl hojta till när du vill o orkar ta en fika eller promenad eller något.

Måste ju bara få se underverket!

Det fick bli sjalen i offwhite ändå...

Tur att jag e så kass på o sminka mig ha ha ha

Hälsa dina fina killar.KRAMAR

2010-09-09 @ 14:41:46
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0