frånvaro

Nu var det dags för uppdatering. Datan känns verkligen inte viktig nu för tiden. Jag kan kolla någon blogg eller mailnär R ändå har på datan men jag sätter inte på datan själv längre. Helgen spenderade vi på Åby på lördagen, på kvällen var vi sjukt trötta efter en lång dag med lite sömn från fredags kvällen. Vi låg båda utslagna i soffan och jag ville lägga mig klockan åtta haha. PÅ söndaen spelade R squash och jag var på frölunda torg med mamma och pappa sen åkte vi hem till dom och vi åt varmrökt lax. Fy fasen vad gott det är. R äter inte fisk så det blir inte sådant hemma hos oss alltför ofta =)

Idag kom min mormor hit för att träffa lilla Benjamin. Lilla och lilla det känns som om han har blivit så himla stor. Igår var R och jag en sväng på stan, åt lunch/middag på jensen böfhouse, där fanns en pytte pytte bebis, den var nog bara några dagar. Benjamin såg jätte stor ut då. Min Lilleplutt =) Mormor är tyska, så hon hade beställt massa saker från tyska apoteket till Benjamin, babyolja, tvål, creme, tvättlappar. vi fick även en ny skötväska av henne =) en lite mindre och smidigare än teutonias egna. Visserligen är jag nöjd med den men skall testa den nya innan jag bestämmer mig för vilken vi ska ha på vagnen.
Just nu är R på frölunda indians, dom spelar sin första hemma match. Benjamin har redan fått en frölunda napp =) Man skall lära sig i tid. Inget IFK kommer in här hemma i alla fall. Hehe.



Våra grannar var här i fredags på lite middag. Samuel ville sitta bredvid "bebisen". Efter 2 sek sov han. Söta killar!!


Benjamin var Åby fin i kit från name-it

Vi soffmyser till Idol nu =)


Kommentarer
Postat av: Caroline - Ellas mamma

jag tycker du uppdaterar mer sen benjamin kom. Kul är det. Jag glömde dig, det var inte alls meningen. HUr har du det i nästa vecka? då ska vi ses igen . kram

2010-09-21 @ 20:52:35
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Caroline - Ellas mamma

låter jätte tervligt, jag har försökt få tag på henne. MEn inte då =)

jag ringer. kram

2010-09-21 @ 21:24:13
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: anna (jobbet)

hejje! va bara tvungen att gå in o kolla på den lilla skatten!!! va fin han är!!!! typiskt dig o va smal redan :) grattis! kramkram

2010-09-21 @ 22:20:01
Postat av: Katarina 18 år och snart mamma.

De flesta har sagt att det tror att det är en pojk så jag har väl blivit lite lutad åt det hållet. Men det är ju 50/50! Längtar som en galning nu. Vilken fin pojke du har.

2010-09-21 @ 23:03:46
URL: http://katarinachristensen.blogg.se/
Postat av: gotteochvi♥

sv; vad roligt! lycka till!

2010-09-22 @ 07:38:52
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0