Fredag, nu e det helg =)

Idag har dagen vart väldigt lång. Dagen började med ett besök på Bvc för mig och Benjamin. Lillskiten har växt 4 cm!! Jag tyckte att det var sjukt mycket, nu är han 53cm lång och vägen 3459g. Robin har varit med nino hos vetrinären och vaccinerat honom. Efter dte bar det av hem för lite lunch, sedan kom R.s kusin Andreas hit för att spana in lillen.

Vid fyra åkte vi till kungsmässan för att möta upp svärmor. Benjamin fick lite nytt an henne, lite mössor, jeans och en hoddie =) Tack tack.

Igår var ju trygg hansa här på möte. R har fortfarande barnförsäkring tills dess han fyller 25. Så om han skulle gå bort så skulle jag få 50 000. Vi går alltid kvällspromenaden ihop men igår var ett undantag, R gick själv. Det sista jag säger till honom innan han går ut är: Dö inte nu, jag får bara 50 000:-. Efter ett tag börjar jag undra vart är han? Har han inte varit borta länge nu? Tjoff säger det så sliter han upp dörren. Hans ögon är stora som två tennisbollar, tårögda och helt andfådd.
Vad har hänt frågar jag? JO visst, han hade blivit jagad av två älgar!! Han och Nino. Nino är väldigt nyfiken på allt i vanliga fall men han förstodd att det var farligt, han hade sprungit som en dåre mellan häckar och tomter med Robin. Tänk om jag hade varit med, med vagnen. Vafan skulle man gjort?? Känns väldigt snällt att jag drar skämtet om 50 000 innan han går.

nu börjar ju älgarna äta frukter och bli fulla :( vet inte om man ska anmäla till polisen så dom får göra ngt åt dem. Det är inte första gången som folk blir attakerade här. LÄSKIGT!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA-. Förlåt. men LITE skoj är det! :P

2010-09-11 @ 14:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0