Idol 2010

Idag är det fredag jippiiiiee, det innebär fredagsmys. Fast jag vet inte om det skiljer sig något från våra andra dagar. Vi är väldigt bra på att tjocka här hemma, eller vi och vi, jag ska nog säga att jag är bra på tjocka. R har vart så snäll och tagit Nino varje morgon denna veckan och en del eftermiddags så det har inte blivit mycket promenader för min del =(

Om ca en timme kommer Daniel och Petra hit. Vi skall äta tacos och fruktsallad till efterrätt. Till det blir det nog Idol. Det är kul och kolla nu när det bara är "bra" kvar.

Idag har vi vart på bvc lilleman väger nu 4070gram och har växt ½cm på längden. Han sköter sig så fint så vi fick ledigt nästa vecka. Så vi skall dit först om två veckor. Efter bvc slängde vi skit på tippen och sedan till kungsmässan. Jag hittade lite överdelar, jag vill gärna ha saker med knappar på mig nu när jag ammar så man slipper dra upp för hela magen. Det blev en kofta, leggings, skjorta och ett linne. Benjamin fick också lite, en skjorta, kofta och byxor =) fast i 62 så det dröjer ju ett tag. Han har precis kunnat börja använda 56 i vissa plagg. Min lillkorv =)

Följer ni Idol??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0