Ingen fotboll =(

Idag har det vart en riktig slappe dag, benjamin var nakenfis fram till klockan halv fyra =) Det enda vettiga vi gjort idag var att skruva fast plankor på soffan så att den inte stod och tippa. Jag har skruvat bort ena gaveln därpå satt ju fötterna. Smart va =)

Robins fotbollsmatch blev inställd idag så vi åkte en väldigt snabb sväng till göteborg. Vi kikade i några få butiker, jag köpte två par leggings ett par grå och ett par beiga =) Sånt går alltid åt =)
R köpte en leksak, en kolsyrepistol. Nu är han lite ledsen eftersom det var mörkt när vi kom hem så kunde han inte skjuta idag. Men den som väntar på något gott =)

På väg hem från göteborg pratade jag med mamma och pappa, så vi möttes upp i kungsbacka och tog en fika. Ceasarsallad för min del, tyvärr blev det läsk till. Jag glömde av mig =( Jag försöker att inte äta sött varje dag, men det är tydligen det enda jag kan tänka på. Men det är ju så gott =P

Igår slog R några bollar på ranchen så jag var en sväng på kungsmässan under tiden. Det finns så himla mycket fint till små flickor, men dom tycks ha glömt av pojkarna. Det finns knappt något alls. Lite bättre från strl 62 och uppåt. Men inte alls samma utbud. Var på Åhlens i helgen där hade dom inte ens en pojkavdelning men massa fint till flickor.

Imorgon blir det städning och badminton match =)



Myspysen toksnosa i sängen förut idag när jag slappa vid tvn =)


Gårdagens kille =)

Stolt papi


Kommentarer
Postat av: Caroline - Ellas mamma

Lilla tuffa killen. HUr gammal är han nu? jag kan denna veckan om du har tud. kram

2010-09-28 @ 21:40:47
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: N

Det vore intressant att se hur ni bor. Fixa bilder! :)

2010-09-29 @ 08:23:50
Postat av: Caroline - Ellas mamma

jag kan i morogn. Inte fredag. så i morogn? Var när och hur? kram

2010-09-29 @ 13:20:57
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Jannie

Så fin han är prinsen!

Inte behöver du stödstrumpor din lilla solsticka!

Lägg av...

O inte ett ord om att du kan ha dina gamla jeans!!

Så jäkla orättvist!!

Självklart ska vi det! När passar det er?

Hoppas ni har en mysig dag! KRAMAR

2010-09-29 @ 14:23:22
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0