Jippo på Allum

Idag har vi varit på Allum, det skulle vara lite jippo där. Det var mest för barnen lite circus och så. Vi var där med svärmor och hennes "man", jag hittade en tunika och lillplutt fick en bodysuit av oss och en stickad "overall" och pike av farmor =) Han kommer bli så snygg så. Fast det var han ju innan med =)

Kvällen bjöd på oxfile, potatisgratäng och sallad. Dagen kan ju inte sluta bättre!
Imorgon hade vi tänkt gå på en modevisning i en butik ute på landet men det visade sig att det var fullt redan så det får väl bli en annan gång. Tråkigt men sant. R vill att jag skall följa med honom och grannarna och fiska istället. Fiske? Det är ju inte ens någon sport och dessutom får man aldrig napp. Jag har fiskat en gång innan då fick jag en mört som var 10cm. Jippi!! Hörde jag folket jubla??? Nae precis.

Nu skall vi nana för dagen. Det är tidiga kvällar nu för tiden, jag sover ju inget på dagen. Jag hade kunnat gå och lägga mig vid nio haha...

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0