Lördag o söndag

Dagen igår spenderades borta. Dagen började med en promenad i Haga med mamma och pappa. Vi skulle fika på ett fik där dom hade skit stora kanelbullar, dom var lika stora som tallrikar. kokosbollarna var som tennisbollar. det är fika det!! Tyvärr var fiket för fullt för att komma in med barnvagn =( så vi fick vandra vidare till vanilj, men det var inte illa det heller =)

Efter fikan åkte vi till mamma och pappas stuga. Pappa skulle ut med några killar från jobbet så det blev bara vi fyra, så vi ringde dit svärmor och hennes man. Det blev en trevlig kväll med god mat. Lillkillen tyckte nog att det blev lite för mycket, alla vill hålla och han var vaken från 18 till 22:30. Plus att han nog hade lite ont i magen, det gjorde att han gallskrek ett litet tag, men så fort vi satte oss i bilen för hemgång så blev han tyst och lika tyst under natten med =) Han är duktig.

Idag golfade R en sväng och hämtade sedan upp mig för att åka till kungsmässan. Jag skulle byta en tunika för andra gången. Först köpte jag s, utan att prova, sedan när jag kom hem var den liten. Bytte igår till m, men den var skit stor, så jag testade s idag igen och den passa. Den första måste vart fel. Petra och daniel kom också till mässan. Sedan åkte vi till freeport, killarna skall spela korpen i badminton så dom ville hitta någon fräck t-shirt att ha som matchtröja. Tyvärr fanns det inga roliga =(

Nu skall vi ut på en liten promenad =) Sen blir det familjemys, jag vill nog till och med lägga mig i sängen och spana på kvällsfilmen. Vi får se vad mannen säger =) Benji är på i alla fall =)



min kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0