Mitten på veckan

Det är verkligen lyx att ha mannen hemma just nu. Idag tog han båda killarna ut på promenad och jag fick sova vidare. Jag sover inget på dagarna utan bara mellan maten på nätterna. Konstigt att man klarar sig, man finner lixom någon extra energi som vart gömd någonstans innan.

I måndags var jag och Benjamin hos Rebecca och wilmer på lite våfflor. R spelade badminton. Efter besöket åkte vi till k-center en sväng, jag hade ett ärende till kappahl. Jag fick ångest av att gå där. Allt är ta mig fan stängt nu. Deprimerande att jobba i den byggnaden. Hemtex hade super utförsäljning, det fanns knappt något kvar men jag hittade ett jättefint lakan till B, 3 löpare och stålsiffror som jag skall använda på adventljus i vinter. Allt detta fick jag för ynka 54,50:- Inte klokt!!

Idag har vi tokstädat överallt, lister, köksluckor, skurat golv, ja hela faderittan =) Idag är det premiärmatch för Robin o Daniel i badminton, självklart skall vi vara med som supportrar som vanligt. Igår kollade vi ju på deras korpen fotboll. Trots att det ösregna.

Vädret har ju humörsvängningar som attans. Regn, sol, regn, sol...ja vill ju ta fram bootsen men jag kan ju inte gå runt i boots när det är strålande sol. Jaja tiden för boots kommer den med...




 

 


Kommentarer
Postat av: 19åriga Fru Sofia - Nu även mamma

i hög dos är det gifigt, ja. Och hon fick i sig ca 1.5 dl ren kakao som fanns i kakan, och enligt veterinären var det en giftig dos.



2010-09-15 @ 15:12:55
URL: http://frusofia.blogg.se/
Postat av: Svärmor/Farmor

Gud vilka fina kort!

Farmors lilla "kanelbulle", så god, så god... :o))

2010-09-15 @ 16:16:57
Postat av: caroline

suporting wife på dig.. =) sötfisen, en go liten bulle. Hur går det med amningen? kram

2010-09-16 @ 16:59:59
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: lovisa

gud så söt1

2010-09-16 @ 17:12:58
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0