Slottskogen

Ja nu har vi bränt (förhoppningsvis) några kilon i slottskogens backar. Vi var där med grannen och nino, fikade och spanade in djuren. Nino spanade mest, jag och Åsa kollade nog inte på ett enda djur. Det var roligare och tjöta. Älgar och rådjur är ju vardagsmat för oss på "landet" hehe. Benjamin var mönsterbarn och sov under hela vistelsen och bilresan. Nu ligger han här och sprattlar, kollar runt med sina fina ögon =)

Igår log han för allra första gången mot mig, om det inte var ett magknip, nej han log, det är jag säker på. Jag letade upp en check föräldrabok som jag fått av Vi föräldrar där stod det att bebisarna kunde börja le från tre veckors ålder, så dte måste vart det. Nu försöker man skojja och vara käck men inget verkar mannen nöja sig med för att visa ett litet leende. Han följer i alla fall med blicken nu. Det är kul att han inte tittar igenom en längre utan faktiskt på en =)

Nu ligger vi alla och degar i soffan, jag hade tänkt att röja bland gamla kläder och göra mig av med en del. Får se om jag drar igång det idag eller en annan dag kanske =)



Lagom frisk moster och farbror =) Men vi tycker om er ändå.


Myseknosen. Love love love

Puss papi


Vårt lilla söta hjärta


Kommentarer
Postat av: Svärmor/Farmor

Farmors hjärtegryn, finast i hela världen!!

Benjamin har tur som har så "knasig" Moster och Farbror.....hi hi

2010-09-26 @ 17:50:55
Postat av: Melinda

sv : nej, jag och pappan är inte tsm, han har valt att lämna oss. nej, han var inte planerad.. och jag (snart vi) bor tillfälligt i gbg i torp.. :)

2010-09-26 @ 18:41:22
URL: http://melindasalomonsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Den stickade overallen var jag på millimetern nära att köpa som första plagg till lille grynet. Men bestämde mig för att vänta ett par veckor :) den är JÄTTEFIN!!!!!!!!

2010-09-26 @ 20:12:17
Postat av: Jannie

Lilla gosingen!

Vi får huset den 10 november.

Ev några dagar innan om vi vill.

Ska ta o lägga upp lite bilder imorgon tänkte jag.

Allt bra med familjen??Puss på dig

2010-09-27 @ 21:55:32
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Caroline - Ellas mamma

Så söt han är i overallen jag invigde ellas molo igår så söt. fika i veckan? kram

2010-09-27 @ 22:41:47
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0