Ångesten från hell

Ush jag känner mig förvirrad, ledsen och ångesten stiger mig upp i halsgropen. Det känns som om att våra liv spelar runt på en liten tärning som nån annan än vi kastar.

Idag kollade vi på den andra lägenheten, den ligger i kungsbacka. Det är många plus och minus med båda lägenheterna. Det största minuset med denna är att den ligger på 3:de våningen. Jippie. Ingen känns 100% kommer någon kännas 100%?? Jag blir galen. Det känns som om att vilket beslut vi än kommer att ta så blir det fel. Helst av allt vill vi ha denna lägenheten. Mammas lägenhet.

Imorgon måste vi lämna besked, bara det tar kål på mig. Kommer jag att kunna sova inatt eller kommer jag bara ligga och grubbla. Skall ringa lite samtal imorgon, kanske kanske att vi kan få lov att skjuta upp beskedet.

Kan inte en ängel från ovan hjälpa oss nu?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är ganska svårt att trilla över den "perfekta" lägenheten. Gör det som känns bäst för er. Bara för attman tackar ja tille n lägenhet så betyder ju inte det att man måste bo där för alltid! Fanns det inte hiss i den på tredje våningen? Annars blir det jobbigt att bära lilleman, matvaror och kanske dra med nino upp och ner hela tiden...? Men man vänjer ju sig, jag vet många som bor med barn många trappor upp och klagar inte så värst på det.. Men jag tycker det är jobbigt med en trappa, fast vi ska ju ha två kids ;) Haha. Kram

2011-04-04 @ 10:42:07
Postat av: Jannie

Vad bestämde ni?Förstår om det va ett jäkligt jobbigt beslut,men flott att kunna välja mellan två ändå.

Jag träffade faktiskt Robin igår!Hur stor är chansen liksom??Men nej,mig behövde han inte bära ut på bår.Däremot hade jag gärna bett honom om en shysst bild på Ragge,men jag sket i det.Hade sett bra ut om han hade börjat plåta när han skulle bära av något lik från plan...ha ha ha

torsdag blir kanon för oss!Bara lilleman blivit av med sin förkylning så.Ingen feber dock.

Allt bra med er?

2011-04-05 @ 07:46:23
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Jannie-mamma till Vicor

Hur gick det?Hur gick det??

kan ju inte vänta tills på torsdag för att få veta!!

Kunde just tänka mig att du hade den "jackan" ja!

Så snygg verkligen!Måste jag oxå spana in!KRAM

2011-04-07 @ 15:34:52
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0