Min fina

Lillfisen här hemma har känt lite varm i pannan några dagar i rad, men jag har inte tagit tempen. Idag har han mat strejkat mest skällt på mig när jag sitter där och fjantar mig med skeden. Gröt är fortfarande lika gott. Vid natte maten så körde jag in fingrarna i munnen på han, och vad fann jag? Två små söta gryn. Lilla älsklingn har fått tänder ju!!! Jag såg ju inte svin bra men det måste vara två!!

Angående lägenheterna så tackade vi nej till den här i kullavik, den är för liten. Visserligen var den på 86 kvm men Bennies rum var typ 1.5* 2.5. han kan typ inte ha några leksaker där. Den andra i kungsbacka skall vi tacka ja till. Det är 3.de våningen utan hiss. Men folk har förr bott på 3de vånongen med barn. Jag skall klara det. Det är så många fördelar med lägenheten. Vi har vägt plus och minus med båda. Jag vill egentligen bo nära havet så man kan promenera dit. men nu har vi nära till massa annat. Syster, centrum, jobb och min älskade barkbåt!!
Jag vill börja träna men har tyckt att det känt jobbigt att ta bilen för att träna, nu kan jag bara traska ner =)

Igår var vi hos fotografen för att välja ut bilder på busen. Så många fina. Helt galet vilken fin kille vi fått!!! Jag är så stolt!  Vi har inte fått bildern aän, men jag har tagit dom från nätet =)
 Några bilder i all fall =)







Kommentarer
Postat av: Svärmor/Farmor

Helt galet ja, han är bara finast, farmors lilla hjärtegryn!! Inte konstigt med så fina föräldrar...!! :o))

2011-04-08 @ 08:24:06
Postat av: Barkis

Åhh lille fisen, sötaste bäsisen i världen är han. Helt perfekt. Jah vill jätte gärna ha ett kort på honom. Längtar tills vi ska bli grannar, massa myskvällar ska vi ha och annat kul! Kraam

2011-04-08 @ 13:00:21
Postat av: Rebecca

ååh, det första och andra korten var ju heeeelt bedårande! man vill ju bara käka upp honom!

2011-04-08 @ 16:34:00
URL: http://ungfamilj.blogg.se/
Postat av: Ida

Riktigt fina bilder, så underbart fin och söt :)

2011-04-08 @ 20:46:36
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0