taking a break

Det har gått några dagar sedan jag var här sist. Jag känner ingen större blogglust längre. Det är riktigt skönt att inte sitta vid datorn. Solen skiner och livet känns väldigt väldigt bra. Vi har fått lägenhet i kungsbacka med inflyttning 1 juli. UNDERBART!! Benjamin kryper runt och försöker resa sig mot saker min stora plutt. I fredags kom vår nya bil, äntligen. Robin är så glad för den att han knappt kan sova =) hehe.



Jag känner att jag skall ta en paus. Kanske att jag skriver ett inlägg lite då och då. Kanske när det regnar. Vi får helt enkelt se när vi hörs igen.


Kommentarer
Postat av: Barkis

Jag väntar tills du orkar skriva igen, men jäkta inte, jag gör något annat under tiden gumman, kraam <3

2011-05-02 @ 20:12:08
Postat av: 20 år och mamma till William

svar: vi har faktist babyskyddet fortfarande, helt sjutk att han få plats i den men MAXI COSI är stor i storleken, huvud och fötter är fortfarande på plats om man säger så och skyddade. Men vi skall verkligen byta nu här, bara en tidsfråga, han fyller ju ändå 1 år om 6 dagar!

2011-05-12 @ 15:37:55
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Caroline

sandra hälsar och tackar! ja just det.. ja just det 5 är vi. Glömde mig själv =) hoppas ni mår bra. krma

2011-05-12 @ 22:54:34
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Jannie

Hallå kyssen!

Tack för tipset med tishorna!De var hål-fria!

En jäkla tur det...

Hur är det med er??Puss o kram

2011-05-16 @ 12:27:02
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0