svintrött

ush jag är verkligen inte i takt. Idag har jag vart ständigt trött. Sovit dåligt sen i torsdags, julstress och sen sjukdom på det. blää.
Vi har packat väskorna för Manchester imorgon, lämnat Nino och lillplutt. 05:15 åker vi imorgon så det blir inte mycket sömn inatt heller. Men kul ska vi ha =)

Var nere på stan snabbt förut och köpte välrldens finaste vinterskor till Benjamin. Han har så han klarar sig denna vintern så jag chansade på att köpa till nästa. strl 25 blev det, hoppas dom passar då. man vet ju aldrig men jag tror det. Känner 2st som har pojkar med ungefär samma ålder som b kommer ha nästa år och dom har 25 nu.

Fick roligt besked igår med, jag har klaratat engelska kursen wehoo. Kanske var dumt att få reda på det nu innan England. Nu kanske dom andra tvingar mig att prata för dom, men det kan dom glömma. Mohahaha

På lördags skall vi se Manchester United - Blackburn och sen blir dte nån god middag. Och givetvis shopping men det hade vi tänkt ta imorgon mest =)
Hörs när vi kommer hem igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0