det var ett tag sen

Jag vet inte rikgit vad jag gör egentligen. Men jag är inte här så ofta :(
I fredags var vi hos min pappa, han har vart i thailand i 3 veckor så han visade lite bilder från sin resa. (blir inte alls avis, vad vore lite sol och bad mot snö??) det såg i alla fall helt underbart ut. Han hade köpt lite fina kläder till B, lite stora är dom, kanske passar nästa sommar? Dom ena shortsen funkar nog i år i alla fall =)

I lördags var vi med mamma på såndär modell foto sak. Lite anti mot sånt är jag men det var ändå kul att bli sminkad o så. Dom lurar en också. När vi kom sa dom "Ni har lite tur, för fyller ni i 12 vänner var får ni varsin bild" Självklart fyllde vi i. Jag tog lite alla möjliga. Vissa som jag knappt känner. När vi väl kollade igenom bilderna var det ingen av oss som egentligen ville ha någon men vi ville ju ta en i alla fall för vi skulle ju få den gratis. Mamma ville gärna köpa en gruppbild men dom skulle ha 900 för den. Helt sinnes. När vi väl hade bestämt oss för en bild visar det sig att man får bara en om man köper en. Alltså två för en. En bild kostade 550. det roliga är att i deras prislista står det två bilder för 600. (har jag för mig). Så alltså skulle det ju bara bli 50kr rabatt.

I söndags var det jobb. det är verkligen skönt och kul att vara inne och jobba lite då och då. Men jösses vad man saknar sina prinsar när man är där. =)

Alla hjärtans dag firade vi inte något speciellt. Jag hade köpt fillingar till R och han en "jacka" till mig. Till middag blev et stek, potatisgratäng med gräddsås. Till efterrätt blev det chokladglass, godis och mys i soffan. i tisdags var det föräldragrupp. hur tänker dom när man lägger dddet på ett lov? Tre föräldrar var där. R slutade tidigt så han var också med så vi blev fyra.- Dom andra har ju andra kids som säkert är hemma, eller åker skidor.

Igår var vi hemma hos Carro och Ella. Mysigt. jag är så dålig på att fota. Jag har kameran med mig men tar aldrig kort =( benjamin sitter faktiskt väldigt bra just nu. Han vippar lite då och då men han kan sitta långa stunder om han pillar med något. Lilla hjärtat. När vi hem kom var dte nästan bara att gå ut med nino och sedan åka igen. det var badminton match. det gick faktiskt ganska bra för killarna. Dom vann inte men det var jämt. Daniel skadade sin fot så ha  fick avbryta sin match. han ledde såpass mycket så det blev en vinst för honom i alla fall. Vi fick hjälpa dom hem med bilen, sen åkte vi till r farmor som fyllde år =)

Idag är dte bara slappa som gäller. Vi har tagit en långpromenad och nu skall jag försöka göra inpackning =)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jasså, var det därför de ringde och tjötade på mig därifrån ;)

2011-02-17 @ 13:47:10
Postat av: Jannie-mamma till Victor

Vilka jäkla priser då!Tokdyrt,måste jag säga...



ha ha ha Om JAG kallar honom Rio??Nej nej,de har till nästan 100 procent bestämt att han ska heta det.

Hur mår du o lilla Benjamin då?

En fika i nästa vecka kanske?Kramar

2011-02-21 @ 11:50:13
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0