flygande bebis

Igår var vi på öppna förskolan med Rebecca, wilmer, madelene och alfons. Det var jätte kul. Benjamin älskade babyrytmiken och jag skall se om det finns här hemma med. Han gillade flygande bebis =) När robin slutat jobbet åkte vi till barnaffären och köpte en ny bilstol. det blev inte den jag hade tänkt, denna skulle tydligen vara ännu bättre. Den var den ända stolen som hade genomgått plus testet och det vanliga och klarat det. Acta graco Belogic blev det. Robin ville ha en röd men frugan betsämmer så det blev svart =)

Idag har jag och mamma vart iväg och städat i tre timmar på företagskontor. Vi skall börja göra det en dag i veckan. Idag har jag inga andra planer. robin skall hem till min morbror för kortkväll, jag är medbjuden att umgås med hans fru. Men jag känner för att ta dte lugnt. Skall jobba imorgon också fast på Sisters =)


Kommentarer
Postat av: Jannie

Var ni på Nids 4 kids o köpte den?

Vet att han som va där pratade BARA om den när vi va där.O Brio:n.Men den hade du blivit totalsågad i Råd o Rön sa jag.Då blev han svinsur!ha ha ha

2011-03-06 @ 09:15:56
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0