icandy verkar handy

dagarna verkligen passerar. I måndags rövade robin bort mig. han sa att vi skulle hem till hans mor men jag tyckte att skötväskan såg lite väl packad ut för det, väl hos dom tyckte jag att det kändes lite lurigt. Robin hade palnerat in restaurang och biobesök. Det var så mysigt. Det blev mat på bryggeriet och Narnia 3d. Gud vad bra dom filmerna är!! Innan vi kom iväg ville jag förbi till kungsbacka för att spana efter en vagn, det blev lite stressat så självklart hann jag bli arg på Robin. När jag fick reda på surpricen så skämdes jag över att skällt på honom :P Jäkla fruntimmer ;)

Jag tycker om min vagn jätte mycket. Chassit är kanon och likaså liggdelen men nu har jag bytt till sittdelen och jag tycker att den är konstig. Så jag har spanat ut en ny vagn, vi skall nog kolla lite mer i helgen tror jag. Icandy är rätt så nya på den svenska marknaden så det finns inte så mycket info om den. Det är ju som alltid antingen älskar mna eller hatar man. Den stora fördelen med denna vagnen är att man lätt kan göra om den till syskonvagn i framtiden. Man behöver bara köpa till sitt/liggdel och en adapter. Kanon! Jag är inte så mycket för dom där breda vagnarna, för när den stora inte vill åka mer så står man där med en feting vagn till en. En liten nackdel med candy är at den inte har vändbart handtag såsom vår teutonia har. Jag har inte vänt sådär jätteofta men när det vart mycket snö och så. Bra till sommarn också med solen.

Igår var det föräldragrupp, matmöte =) På kvällen fick Benjamin sin första sked med gröt. 3 små små teskedar blev det. Det mesta hamnade faktiskt i munnen. Sen torkade han munnen själv med sin haklapp. Mitt hjärtegryn!!


Jag tycker att denna färgen är lite cool, denna eller svart. Me like


lilleman på 5-månaders dagen


första tuggan


åhh jag blir galen, försöker lägga upp en till bild på när han äter men blogg.se muppar sig. bajj bajj  %!!:S@hdho


Kommentarer
Postat av: Svärmor/Farmor

Cool vagn, jättefin färg, lite roligare än svart kanske, å andra sidan är det kanske mer praktiskt med svart, men varför skall man alltid vara så praktisk....man kan ju skoja till det lite ibland... :o))

Älsklingen, äter han nu, farmors stora kille...han ser riktigt matglad ut, gooooding!! KRAM

2011-02-03 @ 08:09:44
Postat av: Jannie

Tusen tack för idag vännen!

Verkligen så kul o ses igen!

o kakan sen då.Jisses...Nu kommer jag ju fan tjocka på mig ännu mera.ha ha ha

Hoppas vi kan ses snart igen!

massa kramar!

O du.Tänk på DIG själv ibland med.

Du vet vad jag menar.KRAM

2011-02-03 @ 19:17:00
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Jannie

Godmorgon going!

Behöver din mail för att skicka över bilderna!

Hoppas ni får en kanondag!KRAMAR

2011-02-04 @ 10:56:00
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0