måndag kväll

idag har vi flängt runt, först körde jag syster till frillesås där hon skulle hämta sin bil. Sen efter det hem, duscha gav lilleman mat. Klockan ett ringer robin och ber mig ta bussen till stan (vi hade bestämt det fast inte så tidigt) Då stod jag naken, både jag och lillfis skulle kläs. jag skulle sminka mig och borsta tänderna och hinna med bussen som gick 19 över vi hann =)

Vi skull kopiera Benjamins hand för Robin skall tatuera in den så hans bror skulle ta med den till tatueraren. Vi handlade lite inför branäs på torsdag, skidglasögon och skidstrumpor =) benjamin fick 6 månaders present, 2 bodys och strumpor. Nu skall vi inte väga och mäta oss förrens 24/4. då är han 8 månader. Sist han vägdes var han bara 5 ½ månad så det blir ju jätte långt emellan. Skall höras om jag får väga nån gång innan dess. Jag vill det =)

Imorgon tänkte jag gå till våran öppna förskola som vi har här. Jag skall gå dit själv. Känns faktiskrt lite nervöst att göra det. mespropp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0