världens bästa bebis

5 månader han känns inte som en bebis längre. Liten kille kanske? hehe
Han har i alla fall vart världs bäst. I förrgår tog vi tag i natte ätandet igen. han fick mat vid 22 somnade vid halv elva. Vaknade 1, 2 och kvart i fyra, då stoppade jag i nappen la iordning honom i skön sovställning så somnade han om. Sedan vakande han vid 6 och fick mat. Inatt gick det ännu bättre. Han var nattuggla igår kväll så han fick mat kvart över elva, sen efter det blev det sängen. Första gången han gjorde ljud från sig var halv sju. Då blev det frukost. Min lilla söta skatt!!!!

Idag har vi flängt i väldans massa barnbutiker för att kika bilbarnstol. Först trodde vi att vi ville ha be safe, men ingen av dom vi var hos rekomenderade den. Så nu står det mellan Brio Zento och Acta graco cosmo nånting. Gracon är för jävla ful. Jag vill ju ha en fin!!! Men men säkerhet går först! Vi försökte även hitta en tunnare overall. Den han har nu svettas han ihjäl i, det funkar inte. den är bra när vi är ute med nino men om vi skall åka bil så blir han pisseblöt. Hittar inga tunna, och de som finna är inte särskilt fina. Är lite sugen på en molo overall till honom. Men 500 för en som han bara skall ha ett litet tag innan det blir dags för jacka.

Nu skall jag ge mig på att göra sushi, riset skall snart kokas sedan skall det pillas. =) allt kanske blir en enda stor hög haha =)

Igår var min älskade söta barkbåt här, hon och fredrik på lite middag. Jag undrar vad jag hade gjort med maten för idag har både jag och R gaser som bara tusan. hahaha.

I torsdags var vi hemma hos jannie och victor. Mycket trevligt, Fika och promenad stod på listan. Mest fika. Victor är ju lite större än benjamin och skulle tuffa sig mot honom. Äldst bestämmer eller??


"nu skall jag dra honom i håret",


om blickar kunde döda ;) ge dig!!


Mammas hjärta!


jippie


sen somnade vi gott!!

Lilleman sitter i princip själv nu, visst det är lite fällkniv över det men både igår och idag satt han bra länge. Min stora pojk!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Jag älskar oxå Molo. Ett tips är Tradera. Ibland kan man få det till riktigt bra priser =)

2011-02-06 @ 21:36:19
URL: http://saratilling.se
Postat av: Caroline

vilka fina bilder, nästa gång är jag med och har förhoppningsvis fått bil då =) jag har en molo om du vill låna. super fin turkos. ring mig i morgon. krma kram

2011-02-06 @ 22:29:32
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Mathilda Brorström

Gud vad stor pojken börjar bli, vilken liten gullunge :) Hoppas allt är bra med familjen.

Kram Mathilda

2011-02-11 @ 12:00:01
URL: http://dramathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0