Dag 1

Natten funkade faktiskt helt ok. Benjamin somnade vid halv nio, vaknade tio för sista målet. Sen vaknade han halv ett då fick han nappen. Sedan sov han till klockan fyra utan ett ljud. han brukar vanligtvis vilja äta var 4:de timme så egentligen skulle han haft mat vid två. När han vknade vyssade jag honom lite, gungade sängen. Han små somna sen vaknade han för att prata med sin snutte. Lite små skrik där emellan men inget nämnvärt så. Halv fem fick han mat. Jag tycket att dte var bra för att vara första natten. Min lillplutt =)

Ec metoden har vi inte alls lyckats pricka in idag. Han har vart för snabb och jag för långsam =( men skam den som ger sig :P

Efter att föräldragruppen är färdig skall jag byta till bvc här där vi bor. Jobbigt att åka till vallda för att väga/mäta. Byter jag så kan jag promenera dit :)

Nu är det helg. Jag vill åka till Ikea bäckebol för att köpa typ för ännu ett projekt här hemma ;)

Kommentarer
Postat av: Jannie

Halvfem är inte illa pinkat inte!

Bra att du byter bvc vännen.

Veckan därpå blir kanon!Kan inte måndagen bara.

Så bestäm du dag.hoppas ni får en härlig helg.

Hälsa grabbarna!!Kram

2011-01-14 @ 15:21:18
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Natalie

Oj! Redan ;) Du får räkna med några månader (eller mer, speciellt med kisset) innan det kommer vara helt torrt! Det har inte gått så bra för oss heller då lillan e sjuk och sover helatiden. Vanligtvis bajsar hon när hon vaknar men nu gör hon det i slmnen..

2011-01-14 @ 15:59:10
URL: http://nataliesliv.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Precis!

2011-01-17 @ 09:16:43
URL: http://ungfamilj.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag har också problem med EC under natten. Jag är alldeles för slö för att gå upp alls. Byter blöjan med grus i ögonen :-) Det största problemet på natten är väl egentigen att jag inte har hunnit vakna överhuvudtaget när hon bajsar, så det är för sent helt enkelt.

På dagarna tycker jag det går okej, om man är hemma. Så fort man är borta är det nästintill omöjligt tycker jag. Hitta en offentlig toalett inom de 20 sekunderna från att hon vaknar tills hon bajsar går ju inte ;-)



Visste inte om det där med febern, men hon verkade verkligen sjuk när vi försökte ge alvedon. Dock gick det övr efter mindre än 2 dygn!

2011-01-19 @ 14:04:25
URL: http://nataliesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0