helgen

I helgen gjorde vi lite roliga saker. Syster fyllde år i onsdags så hon hade partaj i fredags. Mamma passade Benjamin och vi var på party en liten stund. De flesta skulle ut senare men vi valde att åka hem. Mina bröst hade redan uteblivit ett mål mat som mamma fick ge på flaska. På lördagen jobbade jag i fyra timmar och senare på kvällen kom syster och hennes man hit. Vi spelade spel åt pizza och drack några öl/vin. Pga jobbet så fick r ge benjamin flaskan så när jag kom hem från jobbet höll jag på att sprängas. Att ett mål mat blev indraget två dagar i rad var på tok för mycket. Jag hade så ont =(

I söndags åkte vi till starbowling med mamma petra och daniel. jag brukar oftast vara ganska bra. Men herregud vad dålig jag var. Inte ok =P benjamin var med och sussade i vagnen. Efter ett tag vaknade han för mat. satt upp en stund och sedan somnade han igen. Han är verkligen bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0