Så segt

Denna jäkla snön =( kul att dom inte hade hunnit skotta när jag skulle ut med vagn och hund. Tur att man har vändbart handtag så jag kan köra med de stora hjulen fram annars är det ju omöjligt!!
Benjamin ligger just nu och sover. Han vaknade vid tolv ett och halv tre iatt och tok skrek. Mardrömmar? Tutten hjälpte i alla fall. Jag hel ammar fortfarande och tänker inte börja med "mat" förrens jag vart på matsamtal med föräldragruppen.

Föräldragruppen börjar nästa vecka. Tyvärr går jag kvar i vallda så jag kommer inte träffa några mammor som bor här. Nu när Robin har börjat jobba har han bilen. Efter provanställningstiden kommer han få tjänstebil så då har jag bil igen. Visst kan jag ta bussen. Jag gör lixom inget på dagarna. Jag känner ingen här "ute". Leker lite men Benjamin men han är inte så lekig av sig han vill mest mysa i knät. En social och sällskapssjuk liten kille vi fått.

Hoppgungan är i alla fall lite intressant, han hoppar runt som en tok i den. Tror att vi får köpa oss en gåstol snart för han älskar att stå upp.




Kommentarer
Postat av: Jannie

Men hur fin är han inte i skjortan o jeansen då??

GOINGEN!Han börjar fasiken o bli stor nu.

O jag har inte ens fått träffa honom...

Vill du,så hade det vart jättekul om ni ville ta en fika eller promenad någon dag!

Jag ska kolla det med skott-kursen för hundarna.Osäker på var de gick...

Så du har gjort en siffertavla??

Måste ju visa den!!vill oxå va pysslig ju...

Hoppas allt är bra med er.KRAMAR

2011-01-12 @ 21:01:46
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0