lillskrutt 5 månader

I torsdags var vi på fika hemma hos godingarna Jannie och Victor. Vi fikade och tjötade bort några timmar. Benjamin är verkligen ingen lekbebis, han låg ner på mattan en liten stund sen började han grina så han fällde en tår. Lilla plutten =)

I fredags gjorde vi stan och Benjamin fick shoppa lite ;)Han blev ju 5 månader igår. Det blev två par byxor, två tröjor och två gregglisar. Jag har även klickat hem en molo fleece till våren. Han kommer bli så himla snygg =) Han har börjat dra tag i håret och kinden och mysa in i mitt ansikte, mammas goseknos :) i fredags åkte Robin till Sunne på kick off med jobbet så jag har vart gräsänka hela helgen. Jag skanade honom redan på fredag kväll ;)

Igår var svärmor här på en snabbfika, med kaffe som var mer sump än kaffe. Supergott verkligen ;) På kvällen var vi hos min morbror som snart fyller 40, vi överraskade honom, var utklädda så han fick gissa vilka som fanns under maskerna. Vi svarade givetvis inte på några frågor heller.

Nu sitter jag här och funderar på om jag skall lägga in en hårinpackning i hövvet. Jag har pratat om dte hela veckan men inte blivit av. En variant med ägg, olja och honung.


Veronika var duschdraperi, jag var en ful robot gubbe och mamma tomte. Vi var dom som han hade svårast att lista ut ;)



 
favvo jeansen som han har i mörkt nu =)


Jag tror att jag får handla hem chinosen i beige också. Tunna och sköna till vår/sommar

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Du vet väl att man blir vacker av sump, jag har bevisligen druckit för lite av den varan.... hi hi Vad fina ni blev i er utstyrsel, förstår om han inte kände igen er, verkligen jättebra!! KRAM

2011-01-31 @ 10:17:51
Postat av: Jannie

Grattis i efterskott till stora killen!

O så fina kläder han har fått då.Jeansen o tröjan har vi oxå precis köpt.Jackan kommer ni älska!

Funderar på o klippa av våran overall till jacka till våren.ha ha ha Älskar ju färgen!

Ska bli kul på torsdag!KRAMAR

2011-01-31 @ 15:41:21
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Jannie

Just det ja!

Jag hade ju LÄTT gissat dig som robot!ha ha ha

Ser ju snarare ut som liemannen eller nåt...ha ha ha

2011-01-31 @ 15:42:22
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0