baby cafe

Branäs helgen var verkligen kanon. vi hade det mysigt. Bastade och eldade i brasan. God mat och 4 kilo godis intogs. Lite öl och vin på det med. jag åkte lite skidor på lördag efter lunch. Jag hade egentligen tänkt att inte åka men Robin hade ont i sina fötter så jag fick åkt lite jag med. Jag har kommit på att jag inte tycker att skidor är sådär skitkul. Jag ramlar bara och slår mig. I år ramlade jag faktiskt inte en enda gång.

Igår var vi och kollade på en lägenhet. Den låg ute i skogen och hade underbart fina gröna och gula tapeter. Nee, den tackar vi nej till. Planlösningen var jätte bra, jätte jätte stor hall men man vill ju ändå ha lite civilisation i närheten inte 2 kilometer till närmsta granne.

Idag har vi vart på Baby cafet. Benjamin tycker att det är kul att sjunga. Eller han sjunger ju inte han tycker det är kul när jag sjunger för honom. Då kommer dom där falsett skriken så han får ont i örat. Haha.





Benjamin fick en bok av moster V, "Nöff Nöff Benny!!"


Moster P och Mormor

Vera blåtira poserar


Mr Pete också


Bennie myser i soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0