dagarna flyger

helgen har näst intill bara bestått utav mys och slapp. I fredags var vi som bekant ute och åt med min mormor. Det blev grekiskt gott gott. Lördagen blev en promenad ner till havet och sedan middag hos våra gamla grannar. Gud vad vi saknar vallda!!! Dom skall gifta sig i höst, det skall bli så kul att få gå på bröllop utan att vara tärna eller brud. Lite roligt för en vecka sedan tänkte jag att jag ville gå på bröllopoch två dagar senare får vi reda på detta. Lite komiskt =)

Söndagen var också promenad dag och på efrmiddagen åkte vi hem till svärmor för fika. Dit kom även  moster P och farbror D. Dom hade med sig en fin present till B. En jätte fin jacka till hösten =) tack tack =)

PARKA WITH TOGGLE FASTENINGS

Idag har vi vart på cafeet som vanligt. Det är roligt där =) Jag har börjat känna dom andra mammorna lite mer nu och vi pratar på. Om en stund skall jag lämna B på moster Ps jobb. Jag skall följa med mamma till varberg för röntgen. Hon har fått fula åderbråck som skall kollas. Efter det blir det en sväng om Ge-kås. Skall se om vi kan hitta någon fin pyjamas till B. De han har nu börjar bli små. Pyjamas skall vara rymlig och go tycker jag.
 
hajj hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0