genom eld och vatten

Klockan ett inatt vaknade jag och mådde lite små illa, somnade om och vaknade vid 2 då B ville ha mat. När jag ammar honom känner jag bara att jag kommer spy, väcker robin så han får springa efter hink. TYvärr hann han inte så jag fick spy i munnen och nästintill slänga B i sängen. Sen har det hållt på i båda ändarna (trevlig info, jag vet) Nu har det inte hänt något sen 11 men jag har sjukt ont i huvudet och ser+känner mig helt död ut.

Robin är världens bästa. Tog natten så gott som det gick och jobbade undan så han kom hem vid ett. Nu är han iväg med mamma och jobbar med henne. Städningen. Han ställer verkligen upp. Som belöning fick han äta pizza till lunch. Då blir han lycklig. Imorgon skulle vi fotograferat B men jag har ställt in det. Vi skulle även umgåts med Carro och Fidde men det blir inget där heller =(. Om det inte händer något mer med nån här hemma så kanske vi kan ses ändå??



Min pajjas

Kommentarer
Postat av: Caroline

ååå fy fan.. stackars dig. å bra jobbat bobban. hoppas nu dina killar slipper denna skit. krya på dig kram från oss

2011-03-10 @ 21:05:59
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Jannie

ha ha ha Satan vad snygga ni är!

Är det tippex eller??

Men shit.STACKARS STACKARS dig.Hoppas verkligen du känner dig lite bättre idag.O snälla snälla Robin.De är inte så dumma att ha ibland minsann...



Nästa v blir görbra!tisdag eller torsdag kanske?

KRYA PÅ DIG!Kram

2011-03-11 @ 11:11:32
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0