grått och disigt.

Är det bara jag som tycker att det känns som höstväder ute? Det var riktigt disigt och ytte pytte regnade när jag var ute med Nino. Jag vill ha vår, långa promanader och skinnjacka.
Det hade vart kul att ha nån att promenara med på dagarna eller en att ta en powerwalk med på kvälla. Känns inte sådär jätte kul att åka iväg för att göra sånt.

Nu sover i alla fall lillen middagslur , jag har precis bakat ostscones och kokat kaffe så det skall jag smaska på =)
Idag tar vi det lugnt och "tar igen missad tid från igår".


Min lilla lilla plutt, inte ens ett dygn gammal. Du har blivit så stor

Kommentarer
Postat av: Svärmor/Farmor

VÄRLDENS FINASTE GULLUNGE!! :O))

2011-03-14 @ 16:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0