Mys dagar

I onsdags var vi på lekdejt med carro, Ella, Jannie och Victor. Barnen lekte och vi tjötade =) perfekt med andra ord. efter leken svängde jag snabbt in i "stan" för att hämta ut Metallica biljetter och en butik bredvid. Där hittade jag lite iaf. En blus och en velourtröja =) På kvällen åkte vi hem till min pappa och fikade tillsammans med Daniel och petra.

Igår och idag har vi bara slappat. Jag jobbade igår kväll en snabbis med. Det är faktiskt helt ok att gå iväg så på kvällen. Men vad trött jag var sen. Idag skall vi ner till varberg, min mormor fyllde 75 i onsdags så idag skall vi ut och äta.

Benjamin har börjat prata som attans.
jajajaja
jäjäjä & ejejejej. Vad det betyder vet jag inte. Kanske Hej och jaja?


som vanligt hade jag ingen kamera med så jag snor bilder från dom =)
Victor & Ella
Mitt Troll Alla sitter så fint =) Vadå? är jag söt? Ella & Benjamin pussas


Kommentarer
Postat av: Caroline

det var så trevligt att ni tittade förbi, måste göras om snarast. krma

2011-03-18 @ 21:45:12
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0