1a advent

Idag har dte vart första advent och halv storm utomhus. R e ute med nino nu får se om de kommer in eller blåser bort. Benjamins vagn höll på att vällta förut idag när stormen tog tag i den samtidigt som jag svängde. Idag har vi vart lite små sega, vi var på 50-års fest igår. Mycket trevligt o god mat =) Tack svärmor!!

I veckan som kommer nu måste jag verkligen städa och tvätta. Det väller över av både smutstvätt o dammråttor. På onsdag ska vi till bvc o mäta lillkorven. Spännande. Han har växt som attans. Många byxor har blivit små bara sådär känns det som.

Har ni vart inne på babyshop och sätt deras samarbete med barncancerfonden?
Denna från Mini Rodini är min favorit

Så gullig, men är det för tjejig för Bennie?? Självklart vill vi ha de coola lightning tightsen till.

UPDATE: Såg på Fb nu att dom har erbjudande 100:- rabbat om du handlar för 500:- tills ikväll 23.59. För att få rabatten uppge kod VIPNOV11


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Ett stort TACK för den underbart fina presenten och tack för att ni förgyllde min dag/kväll!! KRAM

2011-11-27 @ 22:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0