2010 såklart

Tiden har bara rusat som vanligt. I fredags var vi hemma hos Vicky och wille. På kvällen blev det bäbismys med Anna, Niclas och lilla Melwin. Resten av helgen har spenderats med släkt till R. Igår var vi hos hans farmor o farfar och idag hos hans pappa. Kroppen är så svullen efter all man vi har ätit denna helgen. Jag fick knäppa upp jeansen på väg hem idag. haha

Igår var lite extra kul. Robin och "svärfar" Vann på v75. 13000 rikare var blev vi. Tur att vi vet vart pengarna skall läggas, nya bildäck! Jippie! Såg nu på min header att jag har skrivit 29/8 2011 det e ju helgalet Benjamin är ju född 2010!! Det vet jag ju gott o väl. Får ta o fixa det nån dag!

Denna veckan har vart jobbigt engelska plugg. Läst en fet bok på 450sidor för att sedan skriva en book review på det. Blev precis klar. Det får duga nu. Jag orkar inte läsa eller skriva mer om boken. Förlåt att det nästan bara blir sådana här tråkiga dagboksinlägg. Ska försöka bli bättre på att skriva varje dag ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0