Eko

Det har ekat tomt här inne sen i måndags. jag har inte skrivit något och inte ni heller fastän ni e inne o kikar.
Vi hade jättemysigt i stockholm kom hem sent igår kväll efter 5 timmars tågresa. Vi hade sittplats i mån om plats men drog fram hundvalpsögonen och satt helt plötsligt på första plats. Hihi gott gott.

Tyvärr ställde Rihanna in sin konsert 50!!!! minuter efter att konserten skulle börjat. Svintråkigt. Vi var inte sådär jätteintresserade av förbandet så vi satt i baren när dom ropade ut det. Kvällen blev bra ändå vi gick till Barcelona med Sara & Martina och åt tapas istället. Lite skillnad men mysigt!

Idag får jag lite hjälp av min mamma. Hon o hennes kille passar Benji och jag är på biblioteket för att plugga lite engelska. Ska läsa en bok denna veckan så nu skall jag skriva en kommentar om första kapitlet till fröken. Lasse var snäll och kopplade in elen till vår tvättmaskin innan jag gick hemifrån. Nu e det visst bara en vattenslang som saknades.

Kameran lämnade jag tyvärr hemma då jag inte hittade våran lilla digitalkamera. Känns lite väl o böka med systemkameran på stan. Hoppas ni får en trevliga fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0